Office 365

Office 365

Har virksomheden brug for et stærkt værktøj?

Med Office 365 får virksomheden både de kendte officeprogrammer og fordlene ved en cloudbaseret løsning.

Office 365 gør virksomheden mobil og medarbejderne er ikke begrænset af bestemte enheder eller placeringer.

App på mobile touch skærm giver andre og nye muligheder at højne samarbejdet, ændre arbejdsgange og øge produktiviteten.

Når data placeres i skyen kan den synkronisres på flere enheder f.eks. e-mail / kalender / kontakter.

Samtidig er der mulighed for at nem central administration f.eks. individuelle adgangs tilpasning,  simpel opdatering.

Medarbejderne vil have de bedste vilkår for kommunikation og et stærkt værktøj til at løse arbejdsopgaverne i hverdagen.

Vi rådgiver i valg af  den rette løsning.

Office 365 består af forskellige pakker / produkter som vi hjælper med at vælge - ud fra jeres behov.

En 50 GB Exchange postkasse der synkroniserer e-mail / kalender / kontaktpersondata mellem din computer, smartphone, tablet og webmail koster fra kr. 28 + moms pr. mdr. pr. bruger.

Ønsker brugeren at kunne downloade og installere Office-programmerne Word, Excel, Outlook m.v. på op til 5 computere / tablets - kan dette tilvælges løsningen.

Vi installerer og opsætter computer, telefon og tablet

Når du køber Office 365 gennem os hjælper vi med opsætnng / oprettelse af Office 365 Exchange på dit eget domæne. Vi hjælper med opsætning af computere, smartphones og tablets.
Systemet kan sættes op med kalenderdeling mellem brugerne samt møder / konference via Lync funktionen.

 

Lad os få en uforpligtende snak om Office 365

Syntes du Office 365 lyder spændende og kunne det være interessant med en uforpligtende snak omkring virksomhedens behov og Office 365 løsnings muligheder, så er du altid velkommen til at kontakte os.

Du er også meget velkommen til at bestille en opringning, så kontakter vi dig for en udforpligtende snak om Office 365.