Cloud Drive

Cloud Drive

  • 99,95% oppetidsgaranti
  • Understøtter mobil & tablets
  • Daglig backup - filer gemmes i lag 20 versioner bagud
  • Brugervenligt kontrolpanel
  • Gratis teknisk og dybdegående support

Cloud Drive er en hurtig og sikker adgang til virksomhedens filer, uanset hvor du befinder dig, og om du anvender en PC, tablet eller mobiltelefon. 

Cloud Drive gør det muligt at gemme filer og dokumenter fra en enhed - f.eks. arbejdscomputeren - og senere tilgå dokumentet fra f.eks. tablet hjemme eller ude hos kunden. Programmet giver et netværksdrev, eksempelvis X: på computeren og på dette kan der oprettes mapper/shares - eksempelvis Dokumenter, Regnskab, Personale, Kunder. I løsningen kan der oprettes brugere og der kan bestemmes hvilke brugere der har adgang til hvilke mapper/shares - så det eksempelvis kun er direktør og bogholder der har adgang til Regnskab og Personale mappen/share.

Som virksomhed vil der løbende være behov for deling af filer og data med samarbejdspartnere, kollegaer og kunder. Med Cloud Drive vil du aldrig skulle bekymre dig om, hvorvidt din modpart kan åbne de delte filer, eller om filen er for stor til at kunne blive sendt.

Når du deler en fil, kan du sætte et password på og bestemme hvornår linket skal udløbe. 

Dine filer vil aldrig forsvinde i forbindelse med computer- nedbrud - de ligger sikkert i skyen!

Kort sagt - den lille fællesdrevsløsning mellem medarbejdere, samarbejdspartnere, leverandører, kunder m.v.

 
Cloud Drive opbevarer brugernes data på et dansk servercenter.
I forbindelse med datalovgivningen i EU skal danske virksomheder opbevare personfølsomme data indenfor EU.
Det betyder at OneDrive, Dropbox og Google Drive ikke må anvendes til dette formål, da dataene her opbevares i USA.

 

Cloud Drive afregnes med et fast abonnement på kr. 30 + moms pr. mdr.
Pris pr. bruger kr. 15 + moms pr. mdr.
Pris pr GB kr. 2 + moms pr. mdr.