Daglig backup - filer gemmes i lag 20 versioner bagud
Brugervenligt kontrolpanel
Gratis teknisk og dybdegående support
Rush Files er en hurtig og sikker adgang til virksomhedens filer, uanset hvor du befinder dig, og om du anvender en PC, tablet eller mobiltelefon.
Rush Files gør det muligt at gemme filer og dokumenter fra en enhed - f.eks. arbejdscomputeren - og senere tilgå dokumentet fra f.eks. tablet hjemme eller ude hos kunden. Programmet giver et netværksdrev, eksempelvis X: på computeren og på dette kan der oprettes mapper/shares - eksempelvis Dokumenter, Regnskab, Personale, Kunder. I løsningen kan der oprettes brugere og der kan bestemmes hvilke brugere der har adgang til hvilke mapper/shares - så det eksempelvis kun er direktør og bogholder der har adgang til Regnskab og Personale mappen/share.
Som virksomhed vil der løbende være behov for deling af filer og data med samarbejdspartnere, kollegaer og kunder. Med Rush Files vil du aldrig skulle bekymre dig om, hvorvidt din modpart kan åbne de delte filer, eller om filen er for stor til at kunne blive sendt.
Når du deler en fil, kan du sætte et password på og bestemme hvornår linket skal udløbe.
Dine filer vil aldrig forsvinde i forbindelse med computer- nedbrud - de ligger sikkert i skyen!
Kort sagt - den lille fællesdrevsløsning mellem medarbejdere, samarbejdspartnere, leverandører, kunder m.v.
Rush Files opbevarer brugernes data på et dansk servercenter.
I forbindelse med datalovgivningen i EU skal danske virksomheder opbevare personfølsomme data indenfor EU.
Det betyder at OneDrive, Dropbox og Google Drive ikke må anvendes til dette formål, da dataene her opbevares i USA.
Rush FIles afregnes med et fast abonnement på kr. 50 + moms pr. mdr. Pris pr. bruger kr. 15 + moms pr. mdr. Pris pr GB kr. 2 + moms pr. mdr.
Rush Files
Rush Files er en hurtig og sikker adgang til virksomhedens filer, uanset hvor du befinder dig, og om du anvender en PC, tablet eller mobiltelefon.
Rush Files gør det muligt at gemme filer og dokumenter fra en enhed - f.eks. arbejdscomputeren - og senere tilgå dokumentet fra f.eks. tablet hjemme eller ude hos kunden. Programmet giver et netværksdrev, eksempelvis X: på computeren og på dette kan der oprettes mapper/shares - eksempelvis Dokumenter, Regnskab, Personale, Kunder. I løsningen kan der oprettes brugere og der kan bestemmes hvilke brugere der har adgang til hvilke mapper/shares - så det eksempelvis kun er direktør og bogholder der har adgang til Regnskab og Personale mappen/share.
Som virksomhed vil der løbende være behov for deling af filer og data med samarbejdspartnere, kollegaer og kunder. Med Rush Files vil du aldrig skulle bekymre dig om, hvorvidt din modpart kan åbne de delte filer, eller om filen er for stor til at kunne blive sendt.
Når du deler en fil, kan du sætte et password på og bestemme hvornår linket skal udløbe.
Dine filer vil aldrig forsvinde i forbindelse med computer- nedbrud - de ligger sikkert i skyen!
Kort sagt - den lille fællesdrevsløsning mellem medarbejdere, samarbejdspartnere, leverandører, kunder m.v.
Rush Files opbevarer brugernes data på et dansk servercenter.
Rush FIles afregnes med et fast abonnement på kr. 50 + moms pr. mdr.
Pris pr. bruger kr. 15 + moms pr. mdr.
Pris pr GB kr. 2 + moms pr. mdr.